bloggtorka

Japp, har inte hunnit blogga nått vidare dom två senaste dagarna, mamma har ju vart här så då skippa jag det och igårkväll hade jag, mirre och fia en liten myskväll som egentligen skulle bli en "spa-kväll" men detb blev bara middag, en ansiktsmask, plockade ögonbryn och lite vindrickande (vi var ju tvugna att fira  att det var första april), det finns alltid något i livet att fira! Jag blåste robban som satan igår också föresten, lurade i han att det hade blivit någonm slags bönemoské längst ner i vårat hus (där dom har hållt på att renovera jätte länge) robban fick panik och skulle ringa mäklaren på momangen för att sälja lägenheten, helst i morgon, då kom det, APRIL APRIL! hahaha han blev riktigt blåst..

Jä jä idag ska jag försöka blogga mer.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback