städtant

uj vad jag har städat nu, ibland får jag nån sorts städjävul i kroppen, å hej vad jag kan städa då..
Idag är det tredje dagen på min å tjejjerna på jobbets soppdiet, dom gör det för att gå ner i vikt å jag gör det mest för
att rensa ur kroppen, det enda man får äta är en grönsaks/nudel och kycklingsoppa hela veckan, börjar bli sjukt trött på den här jävla soppan nu då man har ätit dom till alla mål varje jävla dag...ahh..nu förstår jag hur tufft dom e du är vad du äter har det...
Ikväll börjar idol, jag tycker det är alldeles fantastiskt med alla puckon som gör bort sig på tv..här e ett exemplar, henne älskade jag




Här kommer även några bilder på mitt nystädade hem..
håll till godo gottfolk






de e inte ofta man har överkastet på om man säger så..

Kommentarer
Postat av: soffan

Otroooligt städat! najsigt som Mirjel brukar säga.



Du LÄR ju länka till vår blogg....
OrkaVaVii.blogspot.com

2008-09-04 @ 14:55:58
Postat av: fanny

oj vad fint ni har det janet! :O grymt naajs!

2008-09-11 @ 21:11:03
URL: http://fannyh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback