jag har fått en tvilling!

Nu har det hänt, jag har fått en tvilling, och inte vilken tvilling som helst, det är en tvilling som jag bär med mig överallt, en siamesisk tvilling kan man säga, jag har nämligen ett fästinghuvud på benet, efter vår lilla svamptur här om dagen så hade jag en liten rackare på benet och när jag skulle dra bort den så fick jag bara bort halva..så nu sitter ag här med mitt huvud på benet...
Folk brusar upp när jag brättar och säger att jag måste till akuten och herregud vilket ståhej, jag känner mej ganska avslappnad och väntar på att naturen skall få följa sin gång och huvudet skall ramla loss av sig självt..
Nog om det, igår hade vi jobbfest, var först på kristiansborgsbadet och bada bastu å mös, sen åkte vi till jobbet och gorde oss vackra sen gick vi till å och käka å söp, sen en sväng hem till oss och sjöng lite singstar, käre gode gud ör så att vi inte får en till vräkningslapp!..sen gick vi på blue moon, hade riktigt roligt...tror att jag kunde fått mej ett lesbiskt hugg om jag hade velat, hon var närgången på ett annurlunda sätt och tog efter ettag tag i min klack på skon å börja jucka mot den..eller gnida den mot sig eller vad man ska säga samtidigt som hon sa nått lesbiskt..jag blev lite spänd ocg drog foten till mig och försökte byta samtalämne...
Idag är det en riktig slappardag, jag sitter hemma i soffan i mysdressen och bara är, börjar dock bli lite rastlös och nu ska jag nog städa undan lite efter igår..vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Karrow

åk till sjukan o ta bort tvillingen, nuuuu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback