helgen

Gick fort som vanligt, i fredags var jag å robban hemma hos mirres komis betty och drack lite vin å prata skit, jag ska ev. börja hoppträna bettys häst, skulle vara as kul! E så sugen igen!
På lördagen begav jag mig till bro, hälsade på jessica å milo på dagen, sen åkte jag hem till snyggboda, passade på att träffa iris lite, hon är så rolig nu!
På kvällen drog jag in till stan å mötte upp fia, akå, karin, love+hans tjej, eric, basse, adam och en japan som bara kunde prata spanska så han hade lite svårt att kommunicera förutom med basse som kan spanska..
Vi käkade på helenas krog på fridhemsplan, riktigt najs snälle, as god mat, dit ska jag lätt igen.
Sen gick vi och tog några drinkar på allmäna galleriet, riktigt skumt ställe men rätt soft på nått sätt..sen vidare till medis där vi gick på snaps, var inte där jätte länge då vi skulle ta sista pendeln hem för att slippa taxi, kom till kungen runt halv 2, ängnade då som sista timmarna på golden cave i kungsängen där vi mötte upp nåra kamrater..sen hem å hopp i säng, dyngrak, bev telefon trakasserad av en brunstig 20 åring, fick stänga av luren efter ettag, vette fan hur han fått tag på mitt nummer!?

Idag har jag vart på body step efter jobbet, hoppas jag kan gå i morgon, det kunde jag inte sist...

På återseende!


Kommentarer
Postat av: fanny

snyggve i håret! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback