hårförlängning

Ni anar inte hur stolt jag var över mej själv när jag palla mig iväg till gymmet 07.45 i morse, mötte upp fia där å träna sen en timme ungifär, riktigt skönt faktiskt, satte oss sen för lite frulle på mocca, jag beställde en moccalatte, jag vill ju gärna lära mej men fy fan vad äckligt, jag kommer aldrg bli nån kaffedrickare..sen bar det av till jobbet, mitt på dagen fick jag en ryggrengöring av maria, så himmla skönt, igår var det ju ansiktsbehandling, det e lyx!
Ryggrengöringen var  peeling, sen massa andra olika krämer sen nån lerinpackning, sen massage sen heta lavastenar över hela ryggen, guuud vad skönt det var, nu e jag som ny nästan!
Nu sitter jag här i soffan å det har just vart 3 karlar här inne som bytt fönster åt oss, kändes lite konstigt med främma folk i hemmet..fönstrerna var jätte fina!
Nu ska jag gå till spicy och köpa käk sen ska mirre göra en hårförlängning på mig..shakira var det ju! =P
 lägger in en bild sen så får ni se resultatet!

pöss

Kommentarer
Postat av: fanny

gillar du inte kaffe?! :O jag är kaffemissbrukare, hehe så gott tycker jag att det är! mums :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback