gurkorna ven runt mitt huvud

Åh nu har jag kommit av mig igen, känner inget bloggsug, tänk om man skulle va typ blondinbella, vilken press på att skriva, skulle jag inte palla tror ja..eller jo om jag fick en massa pengar för det så skulle jah =)
I helgen var vi i linköping, tog det lugnt på fredagen, shoppade på lördagen sen var det förfest hos karro med ett trevligt sällskap, spelade lite spel å lyssnade på stolpskott från idol, min favorit e "jag blir full på min cocacola" jag älskar honom, på andra platsen kommer operakillen, även han en riktig stjärna, den sistnämnda är jag osäker på om man driver eller inte, han skulle kunna va grym på teater och bara larva sig men coca cola killen är förståndshandikappad, det är jag helt säker på..
Efter karros förfest gick vi på harrys, det var kul, efter det gick vi till burger king där jag och karro hade matkrig, det blög saltbomber, pommes, dippade pommes (dom var bäst för dom gjorde mest skada) även saltgurkor ven omkring...jag fick en tillsägelse av en burger king arbetare "-ska du vara kvar här inne??" sen spände han ögonen i mig och jag fick försäkra honom om att jag inte skulle kasta mer gurkor, slug som jag är började jag kriget direkt när han gått...det sluta med att jag hade hela min navel full med salt, bea-dipp mellan tuttarna och karro hade vitlöksdipp på kinden.
Robban hade blivit utslängd från platå han med (haha) så vi gick hem runt halv 3, ganska skönt.
I dag har jag vart på core på njoy, jävlar vad jobbigt det var, men såhär efteråt känns det riktigt bra!
Idag började desperate housewifes.lovely!

Nu ska jag sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback