gängmedlem?!

Fredag, det känns verkligen som typ onsdag, vart tar veckorna vägen egentligen ??
Dage har vart bra, har vart på jobbet, sen tog jag en fika med fia, shoppa lite smink å sen hem..nu sitter jag här i soffan, ikväll ska jag och robban ta det lugnt, hemska tanke, jag blir så otroligt rastlös, jag vet inte varför jag e så dålig på att ta det lugnt på helgerna, jag tror det är för att det känns som att man inte tar vara på helgen då..de bara känns som att fredagen som jag älskar bara går åt till att göra sånt som man gör hela veckorna, sitta i soffan å glo å sen blir man as trött typ 10 å så går man å lägger sig å vips e fredagen slut.
jaja vi får se hur det går, ska iaf. börja laga käk snart, de blir falafel i tacoform idag, fia sa att det va mummit så vi får väl se. Imorgon förmiddag åker jag till bro för att träffa jessica sen vidare hem till mamm å papp, leka lite med min brorsdotter iris å sen på kvällen åker jag å ett gäng in till stan å käkar middag å dricker vin..trevligt.
Gäng föresten, vad roligt det lät, det lät som att jag var en gängmedlem, i nått coolt gäng, typ en gäng med väst, coolt det skulle va...


Kommentarer
Postat av: fanny

nejnej de har inget med det att göra, de gör ingenting om du vet de för alla vet redan om det :P känner bara att jag inte har ork att skriva...

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback