ett nytt försök...

trotts min fästing på benet och inte så mkt svamp sist ska jag och robban ge skogen ett nytt försök, har just vart och köpt sallad som vi ska ta med så vi slipper äta flugsvamp å granris när vi blir hungriga. Robban hade pratat med sin kompis risto idag, han hade hittils plockat 40 liter kantareller,,,,,det är jätte många svampar! Om vi inte hittar nått nu på hans jaktmarker vet jag inte vad jag gör, går och köper lite på ica kanske ?
Idag har det annars vart en helt vanlig dag, vart på jobbet, filat filat å åter filat =)
Nä nu beger vi oss ut i skogen, hoppas jag inte irrar bort oss nu igen, om vi gör det så kanske jag aldrig skriver igen, spännande tanke...

// Janet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback