dermalogica

Idag har jag fått en ansiktsbehandling på 1.5 timme hos maria som jobbar på mitt jobb med dermalogica, guud vad skönt det var om man bortser från portömningen men såhär efteråt är det ap-skönt alltså, känner mej alldeles ren å len å skön. maria var så duktig!
Nu har dom hållit på att byta fönster här i huset i typ 2 veckor, i morgon är det våran tur, det har vart sjukt irriterande att varje morgon vakna av ett satans bankande på huset, så jag som är lite morgontrött har då gått in i gästrummet och lagt mig och sovit vidare i stället, lite längre från bankandet.. i morgon stormar byggkillarna in här 8.00, då måste jag vara uppe och gärna här ifrån, funderar på att gå och träna på morgonen, killarna skulle nog tycka att det kändes konstigt om jag låg kvar i sängen å grisa när dom bytte fönster ?!
Jag fick ett pris idag från paul mitchell då jag och mirre van 6-kampen vi hade på en av jobbfesterna förut, det var thee tree oil shampoo, jätte bra!
Ikväll ska jag iväg till ett ställe och lyssna på tina å liljan från jobbet när dom håller ett föredrag om hår och stil typ, ska bli spännande!

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback