step up

fyy vad tråkigt det är när det regnar, det var ju så fint i början av veckan, nu e det bara spööregn, aja det går väl över.
Efter idol igår kväll kom jag fram till att jag tycker att det är en liten besvikelse, jag tycker att idolerna är rätt tråkiga, inga roliga personligheter knappt, kanske 1 eller 2 som e lite intressanta men jävligt många tråkmånsar. Har svårt att tänka mej att det här året kommer bli lika kul som dom tidigare, men man vet aldrig...
Kom just hem från jobbet, har slängt i mig en macka nu så ska jag strax iväg på step up. Igår var det core, idag känns det som om mina magmuskler är 2 cm långa, skönt att få röra lite på benen idag också, nästa vecka ska jag försöka få med mej robban på core, tror han skulle tycka det var kul...jag skulle tycka det va kul om han va med iaf. det roligaste skulle vara om han följde med på afrodans men det tror jag blir svårare att få till..
ikväll är tyskan med på efterlyst, hon är så otroligt skrämmande, jag skulle vilja plåga henne, ordentligt!

Nu e det dax att dra på sej träningstrikåerna!
pöss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg du inte när wesslénskan va me på Efterlyst då? :P

Postat av: Alina

Trevlig helg på dej! :)

2008-10-03 @ 18:55:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Frida

Skriv mer så jag har nåt att läsa om dagarna ;) Allt bra annars?

2008-10-05 @ 16:26:47
URL: http://fffriiidaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback