powerstep

tjena tjena!
helgen gick fort som satan, som vanligt, i fredags hade jag å robban bara en riktig myskväll, lagade god mat, pussades å kollade på ps. i love you, det var det värsta jag sett! den var hur bra som helst men så sjuuuukt sorglig, både jag och robban grät floder typ hela filmen, var helt förstörd efteråt, men som sagt, en riktigt bra film och den fick en att tänka på att man verkligen ska ta hand om sina nära och kära.
På lördagen åkte vi hem till min familj på snyggboda, freddan min bror fyllde 30 i förra veckan så han skulle ha kalajs, först var det lunch med släkten å sen på kvällen kom det lite polare så vi käka grekisk buffé och söp, tiden gick så jäkla snabbt, kollade på klockan typ vid 8 sen när jag tittade nästa gång var den 3...var ganska sliten i det laget så det var skönt att gå hem å sova..
Igår var vi sjukt slita bägge 2 så de blev bara att ta sig tillbaka till västerås och sen gick vi på ikea en sväng, köpte inget speciellt  bara lite filtar, en ostkupa, lakarn, ljus och sånt smått å gott, sen sov vi typ hela kvällen, skönt!

Nu kom jag just hem från jobbet och ska snart iväg till gymmet för ett pass powerstep, ska bli kul!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: fanny

trist att jag inte hann träffa dej i helgen! hade träning med hästen hela dan där..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback