london

ju längre tiden går sen man har bloggat desto mindre lust får jag att blogga, det är så mkt att skriva om då så man inte orkar ta sig i kragen och göra det...
vad har hänt sen sist då ? förra helgen var jessica här, vi shoppade lite, käka gog middag, sjöng singstar och gick sen på blue moon bar, det var livat, nä men vänta det här har jag ju för satan skrivit om,,jaja.
Nu i helgen var vi iallafall i london med jobbet, var på n stor frisörmässa och shoppa å söp, typ, hade riktigt roligt iallafall.
London e en kul stad, lite stor i mitt tycke kanske och lite mkt folk, det tar ju sån tid att ta sig överallt, jaja. lägger upp nåra bilder här nedan...
Idag är det redan torsdag, vet inte var veckan tog vägen, kom hem tidigt från jobbet idag så nu ska jag laga lite lax och städa undan lite tills råban kommer hem, ska ha myspys kväll ikväll å kolla på nån krigsfilm...
jag trivs as bra i mitt nya hår föresten, är det rost på taket e det fukt i källarn...fattar inte varför jag inte har blivit ett redhead innan ? 
Nä nu måste jag ta tag i det här hemmet och laga krubb..
vi hörs, nu ska det inte dröjja lika länge tills nästa gång !


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du e så löjligt jävla snygg i ditt röda hår! du e iofs löjligt jävla snygg utan rött hår åxå... :) pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback