lepra i ansiktet ?

jag har drabbats av nån hösttrötthet tror jag, eller så håller jag på å bli sjuk, idag e jag iof. lite piggare men satan vad trött jag har vart nu sen helgen, kan kanske också bero på mängderna alkohol som förtärdes under helgen men endå, sjuukt trött alltså!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det har inte hänt nått speciellt, nää gud vad osugen jag blev på att skriva nu, nä jag ska nog låta bli, känns inte som om jag kan bjuda på nått trevligt idag, en bild kanske ? jag ska kika i arkivet vad jag kan vaska fram sen ska jag gå å träna, step idag!



här e jag och tholander, tyckte att mitt ansiktsutryck var fint, de va därför jag valde just den här...

Kommentarer
Postat av: Jenna

Alla barnen sprang lyckliga över fältet

Utom Evelina

Hon trampade på en mina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback