idioter!

blää vad jag är trött!
Helgen har vart rolig, i fredags så tog vi det lugnt, jag och robban skulle ut och käka lite och gick förbi ett thaiställe där dom hade buffé som såg ganska trevligt ut, väl inne beställde vi vin å öl och gick å tog mat, de var de värsta jag sett alltså, allt var torkat och ris och sånna saker hade lixom som ett torrt hölje på (ni vet ju hur ris blir när det får stå framme länge) kycklingen såg ut som man kan tänka sig om man har malt en hel jävla kyckling och gjort små bollar av, kycklingspetten var så hårda att man säkert skulle kunnat använda dom som trumpinnar, sen var det kallt också!
Så vi satt där med våra portioner och försökte käka lute grann men de va så dåligt att vi gick och sa till att vi varken ville äta eller batala, sen gick vi...det blidde mat på gränden i stället...
Sen tog vi en sväng förbi fia och kollade på idol, jag tyckr fan  att det är tråkigt i år alltså, så jävla synd!

På lördagen var jag först och träna step up på morgonen, gick riktigt bra, hängde med på allt fast det var första gången jag körde just det passet, har fått in snitsen helt enkelt, sen gick jag ner och mötte jessica på stationen, gick hem å duscha sen tog vi en shoppingtur på stan, för mej blev det bara en ryssmössa i svart päls och en t-shirt...
Sen på kvällen käka vi flygande jakob och drack en massa alkohol sen drog vi på blue moon, de va kul men jäkligt mkt folk så det var trångt att dansa å så men de e det typ jämt..kvällen var trevlig enda tills vi skulle gå å käka efteråt och träffar på 2 riktiga bajsmongon på subway, här kommer senariot...

Jag står i kön med jessica och robban och victor har gått och satt sig vi ett bord, en turk ropar till en annan turk -ingen tomat! var på jag (lite glad i hågen) säger - hörrö ingen tomat å inge majs och inge bajs (tycker inte att en sån sak skulle vara så jävla farligt) efter detta börjar turkarna kasta slagord efter mej, jag står där och låssas som om jag inte hör för att jag tänkte att det var onödigt att väcka robban och victor, dom kan bli så arga...
När jag sen har fått min macka så sitter turrarna och kastar papper och en massa skit på mig samtidigt som som dom fortsätter kalla mej för en massa fina saker, efter ettag så lackar jag och går fram till den drygaste av dom och frågade vad fan han höll på med varpå jag bekräftar för mej själv att det måste vara den drygaste människan jag träffat, jag klappar till han sen kommer grabbarna och tummultet bryter ut, dom stackars mackförsäljarna blir rädda och knuffar ut alla oss i bråket och låser dörren, bråket fortsätter på gatan tills polisen kommer, en av mackförsäljarna kommer då ut och berättar för polisen att det var turrarnas fel att bråket uppstod, att det var dom som hade provocerat mig osv. jag gav poliserna nåra smakprov på saker dom kallat mej varpå den ena utbrister:  -hon kalla mej tomat först!
tomat måste betyda nått sjukt hemskt på deras språk..poliserna stega sen iväg med dom och vi kunde fortsätta våran färd hemmåt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback