grattis jessica!

Tjabba!
idag har det vart en ganska vanlig dag, har vart på jobbet, sen gick jag ut på stan för att hitta en födelsedags present till jessica som fyller år idag, grattis!! tänker dock inte skriva vad jag köpte då det finns en risk att hon läser här =)
sen gick jag hem och gjorde världens godaste kycklingsallad som jag och gubben mummsa i oss...
Var just nere på hemköp och köpte lite godis till "du är vad du äter" haha jag måste vara söt helt enkelt..
Iaf. när vi var där nere på hemköp så kom en man fram till mig och sa:
-excuse me, do you know where i can find white flour, i now what it is but i dont know what it look like..
jaha tänkte jag och började stega mot blom avdelningen för att visa vart det fanns vita blommor när robban som tur var ropa efter mej;
- neej de e mjöl han vill ha!!
hahahaa förstå hur kul det hade vart om inte robban var där och jag hade sträckt över en vit blomma till honom, han skulle nog ha blivit förvirrad =D

Så kan det gå, idag blev det ingen träning, jag har blivit beroende, tycker det är så kul och har blivit riktigt harmonisk sen jag börja träna, jag kan behöva lite harmoni i kroppen...



skepp å hojj

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! White flower! Du är helt underbar Janet! Det där var fan höjdpunkten av min dag!

2008-10-09 @ 20:28:23
Postat av: sofia

De va typ vad jag tänkt att skriva... de kan lätt bli språkförvirringar. Can I see your leg? =)



Mindre träning, mer Fia! Kanske långa höstpromenader snart? Jäääe

2008-10-09 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback