en pruta här å en där

heelg!! jag har sagt det förr och jag säger det igen,,,,guud vad veckorna går fort!!
I morse hade vi frukostmöte på jobbet, det har vi varje fredag,imorse fick vi besök av folk från ett ställe som ska börja vara hos oss på fredagar och spruta restylane, alla på jobbet får en behandling om vi vill ha, jag ska ta mej en liten spruta i pannan mellan ögonbrynen, jag har en så kallad bekymmersrynka där, som jag hatar för att jag ser sur och tvär ut med den, och eftersom jag sällan är sur och tvär tycker jag inte att den klär mej, så ja där ska det sprutas in lite...folk man pratar med tycker det e så hemskt med sånt, fattar inte varför egentligen, restylane e ett helt naturligt ämne som vi redan har i kroppen, inte som botox eller nått som är en nervgift man kör in, vilket e lite äckligare, det här e bara ett ämne som kroppen bryter ner själv efter ca 2 år och som "bygger upp" rynker och dyligt, ska bli spännande jallafall...

Ikväll ska jag och mannen min gå ut å käka, tror det blir tabazco, ska bli mysigt, i morgon hade vi egentligen tänkt att ta det lugnt men vi ska ha visning på en nattklubb med jobbet så det måste vi ju gå och spana in, men de blir nog lugnt, har bokat ett "vipbord" så lite skumpa å frukt skulle vi iallafall få..

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback