snart kommer tomten

Jag längtar så till jul nu alltså, detta är helt sjukt mina vänner då jag aldrig tidigare har längtat så här mkt, inte i mitt "vuxna" liv iallafall, i år ska det pyntas, det ska kläs julgran innan den första advent (jag har köpt en vit julgran som jag ska ha rosa kulor i, jag har blivit unnämnd till den fjolligate personen den personen som sa de visste) haha, det ska julbakas, det  blir julbord knytis, det blir uppesittarvkväll den 23.e, och i stort sätt alla julklappar e klara, kan det bli bättre undrar man? jag vet inte..
På jobbet har vi också gått ut hårt och julgranen står redan på plats, det kommer bli en kul jul helt enkelt!

Nu ska jag gå å träna, step up idag, har träningsverk som satan sen igår men va fasen, jag e en hård kvinna!

hej hopp


Kommentarer
Postat av: krockodil

redan klar med allt? holyfuckarony!!! that´s galet

2008-11-26 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback