de snöar ute som fan!

Jaha ja blev ni snopna nu, ja där satt du å var ledsen över att jag aldrig skulle blogga igen, men här e jag och du känner en kittlande känsla av välbehag i kroppen, eller snoppen, ved vet jag?
Idag har jag haft en konstig dag, var på jobbet lite i förmiddags, sen åkte jag till bvs å fixa med fakturerna, sen åkte jag hem å nu håller jag på att tvättar, å om 10 min ska jag tillbaka till jobbet igen...produkativt nej jag hittar inte ordet riktigt...
I helgen var vi på kryssning, jag härja fritt som vanligt, gick å la mej runt 6 på morgonkvisten efter att han kört ut en psykopat från hytten, eller en psykopat å hmm kanske 5 andra, sov som en kratta, vilket jag alltid för när jag e berusad, tippar på att jag fick 1-2 timmars sömn, efter en räkmacka till frukost var det bara att gå på med redbull/vodka igen, sorgligt men sant..hahaha

Det har hänt en massa kul på sistonde men jag orkar inte gå igenom allt det nu, jag ska bli bättre på att uppdatera nu.


vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback