blää

nääe nu e jag trött på den här jävla bloggen, kanske märks på mitt flitiga uppdaterande ?!
Jaha vad ska man skriva om då ? i helgen var det blue moon både fredag å lördag, på fredagen med jobbet och lördagen med fias fördelsedagskalas gäster, hade riktigt kul bägge dagarna, bilder finns på facebook, känns som kaka på kaka att lägga upp dom här också..
I veckan har det inte hänt så mkt, hade öppet hus på jobbet i tisdags med restylanet, sen i går var jag hemma hos millan å hälsa på i hennes nya lägenhet, jätte mysigt..nu sitter jag här och håller på att ladda upp bilder på fejjan, men de går såå segt, jaja jag har iof. inte brottom..
 nej fan jag lägger ner det här tror jah?!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

De tycker ja inte.. ja går ju in här varje dag i hopp om något nytt från dig! =)

2008-11-08 @ 00:30:53
Postat av: Frida

Det är en otroligt DÅLIG idé att sluta blogga. Jag läser din blogg varje dag. Och hoppas på nya inlägg hela tiden!! =)

Postat av: Krokodilen

skriv nå kul nu för i helvete järnet!!!!!

2008-11-15 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback