skilda världar

Idag börjar jag inte jobba förns 12 och kommer istället jobba lite senare, så jag passade på att sova en jäkla massa, jag kan i stort sätt sova hur mkt som helst, till klockan ringer, igårkv'äll gick jag och la mej runt 11 och vakna av väckarklockan halv 11 idag, 12 timmar i runda slängar, varför sover jag så mkt ??
Nu sitter jag och kollar lite på skilda världar som går på tv om dagarna nu, jag älskar skilda världar, vilka intriger! kommer ni ihåg ? daniel, tom, rebecca bovalius och så såklart frida och micke...idag hadlade det om att daniel var så arg på frida för att hon hade råkat tappa bort hans lilla son i tidigare avsnitt, barnet var till sätta men daniel var arg och avslutade avsnittet med en otrohet...spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback