nya jobbet...

Idag har jag börjat på mitt nya jobb, eller iaf. min nya salong, jobbar fortfarande med samma gamla vanliga men har flyttat från kalufsen till salong aqva, känns sååå himla bra !!! Stort, frächt, jätte fint, ljust och luftigt, å framför allt nya roliga människor, å mkt människor, 7 frisörer, en tandsköterska som bleker tänder, en hudvårdsterapeut, en makeup artist som även sysslar med naglar också och en massör, det roligaste med salongen är att det är sån full rulle hela tiden, frisörerna står med kunder hela tiden å ja, det e roligt helt enkelt. kolla här vettja
www.salong-aqva.se 

Valborg firades med en förfest å grillning här hos mej å robban, sen blev det blue moon som tyvärr påminde alltför mkt om en findlandsfärja kvällen till ära så vi gick vidare till pluto, här var det inte heller optimal stämmning då en kille med svart hår spottade på mej efter 20 min. spännande...

Idag är det fredag och jag är sjukt förvirrad över just det, de känns ju väldigt mkt som att det är måndag efter valborgsledigheten, idag kanske vi åker till linköping, får se hur det blir..hoppas på det iallafall.

Nu e det dax att avsluta det hela. ha en trevlig helg !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback