millan 23

mmm här sitter jag å smuttar lite vin, ska till millan ikväll på födelsedagskalas, grattis !, är i stort sätt klar, ska bara klä på mej men de e lugnt, de e 10 min kvar så jag tänkte passa på å blogga lite..
Jag har dagen till ära tappat rösten, lite irreterande då man ska på kalajs ikväll och sen på krogen, kan bli lute svårt att komunicera utan röst, speciellt på krogen, jaja jag brukar vara kreativ..
Idag har jag vart på aqva i en vecka, känns så himmla bra, kan inte bli mer nöjd !
Nä nu gäller det att svida om lite, igår gjorde jag blonda slingor, e lite halvful faktiskt, trot eller ej ;)
jäjä nu ere dax för kalajs..hej svejs


Kommentarer
Postat av: Ante c

Ser att du och Robert firar eran årsdag dagen efter mej och carro :)

Postat av: Karrow

Jag var rädd att fasanen skulle picka på mig, skita på mig, flaxa på mig, klösa mig, ja du ser, listan blir lång.

2008-05-10 @ 10:54:30
URL: http://karrowbarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback