josef

ja nu var det faktiskt ettag sen, ursäkta för den dåliga uppdateringen, tänkte blogga lite igår men jag var så sjukt trött igr kväll så ja orkade bara inte, jaha vad har hänt sen sist då ? Igår köpte jag träningskort på njoy å tränade, det var kul faktiskt, skönt att ha kommit igång igen, framför allt kul när man känner nån skillnad på kondisen och styrkan..imorrn blir det träning igen.
Idag efter jobbet åkte jag, fia å anna till billiga nisse, dom hade byggt om så vi var lite förvirrade ibörjan men blev til slut orienterade.
Ikväll ska det hända nått konstigt, jag ska bara kolla på halva desperate housewifes för halv 10 är det nämligen en dokumentär om josef fritzel, finns det nån mer farcinerande människa ?? jag är helt tagen, jag tänker mkt på barnen, speciellt det jag läste i expressen att pojkarna hade utvecklat ett eget sätt att komunicera med varandra på, genom att grymta och kuttra, jag tycker att det är så obehagligt att jag nästan börjar gråta varje gång jag tänker på det...
Undrar om josef brukade/kommer få några teckningar på farsdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback