hualigen...

Det är lördag och det är jävligt tråkigt väder här i linköping, jag har just käkat frulle och tänkte bege mej ut på en långprommis med rambo nu, jag har drömt mardröm inatt, drömde att jag var gravid och hela kroppen blev helt förstörd, magen hängde ner till knäna å tuttarna likaså, snacka om att kasta pengarna i sjön, å navelpiercingen lixom sprack så jag fick ett gigantiskt sår på magen, jag är nog helt enkelt inte sugen på barn än asså...det räcker med en rambian !
idag blir det shopping med systrarna larsson å ikväll blir det utgång, blir nog livat som vanligt, undrar när man kommer tröttna ? Inte än på ettag tror jag, vad ska man göra då lixom ? jag blir hispig att ta det lugnt på helgerna..
Nä nu ska jag bege mej ut på prommis då, tror ja ska ta en tur upp till kyrkogårn och krematoriet, konstigt nog så älskar jag kyrkogårdar och kan bara strosa omkring och kolla gravar, det e så rofyllt lixom.
 
Auf wiederzen (efter att ha läst tyska i 4 år borde jag veta hur det där stavas men jag har inte en jäkla aning)

Kommentarer
Postat av: Fian

Ja kan inte tänka mig att du tycker något e rofyllt faktiskt. =)

2008-05-05 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback