hakar på trenden då..


image2707
var jag 18 år, herregud vad tiden går fort, var tillsammans med robin och gick 2. an , tog körkort, sålde min häst flax, fikade väldigt mkt, partade inte lika mkt som nu men lute var det såklart, det var ju framförallt studentskivor och så.de tog slut med robin och strax därpå träffade jag robban !

image2708
Hade jag precis fyllt 20 och fick börja gå på bolaget, hade bott i västerås i nästan 1 år, hade ett ganska så lugnt liv med robban och rambo eftersom vi inte hade hunnit lära känna så mkt folk i västerås.

image2709
Hade jag ganska nyligen fått min diagnos på min sjukdom och mådde fruktansvärt dåligt, jobbade så gott det gick och försökte göra så mkt kul som möjligt, men de va svårt..flyttade från nello till kalufsen.

image2710
Hade vi ganska nyligen kommit hem från helvetet kap verde, jag började må mkt mkt bättre än vad jag hade gjort det senaste året, party varje helg, jobbade på kalufsen.

image2711
Fyllde mamma och victor år och det var strålande solsken, mina svärpäron var här och vi bara mös i solen hela dan..

image2712
Ska jag vakna superutvilad efter en natts skön sömn i mina nya gant-lakan, vilken skillnad mot vanliga lakan, gosh! Sen jobba hela dan och sen desperate å middag med fia...

image2713
Oj, antar att jag jobbar kvar på min nya salong aqva men jobbar även som säljare, allt ändras så jävligt hela tiden så jag vågar inte spåna i mer än så, vad som helst kan ju hända, man kanske tom. ligger under jorden,,blä.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jajjemen vi ses då! Vi kommer nog vara otroligt heta! Har dock inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig än :S men något ska man nog hitta på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback