altan

Robban och victor bygger trätrall på våran altan å jag tittar på, wohoo, oj oj oj vilka sommarfester det ska bli, vi har reglat extra mkt under också för att det skall hålla om man hoppar på den i ett par timmar, bra!

Nu ska jag gå ut med rambo, jag har storstädat idag, uj vad fint det e nu, å luktar citron, det är roligt med dofter tycker jag, varför uppfattar hjärnan vissa lukter som goda och andra inte, tänk om man skulle be robban gå omkring å fisa lite när det var nystädat för att man tyckte det luktade gott, hemska tanke...
Jä jä jä imorgon e det fredag!!! =D

Kommentarer
Postat av: Lilly

Heeey snygging! Sjukt kul å se dig igår! Hoppas ni hade kul sen, nu får vi jobba på vårt lilla projekt ihih! Puss på dig snuttan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback