..

hemkommen från jobbet, idag har jag gjort en ögonfransförlängning, satan vilken snygging jag e nu, å vad skönt sen att inte behöva ha mascara..kalas bra !
Vet inte vad ja ska skriva egentligen, jag ska precis börja laga mat, ikväll blir det courn med thailändsk röd curry och nudlar, mumma !
imorgon är jag ledig, eller ledig å ledig, jag ska till sjukan så jag slipper jobba jallafall, kanske blir lite shopping med när man endå e i sthlm =D
Jag skulle vilja ha lite sommriga kjolar, vippiga kjolar, har en lila och en vitblå randig men skulle vilja ha nåra fler, typ sånna här
image117

haha hade ingen annan bild, jäjä sånna ska jag iaf.spana efter...
snart e det midsommar=snyggboda party, jag längtar...nu ska ja börja brassa krubb.puss !

Kommentarer
Postat av: Ampi

Fin kjol! Ännu finare min! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback