.,

idag e det tisdag, var ju i linköping i helgen, hade roligt som vanligt, kom fram ganska sent på fredagen så då blev det bara en slapp hemma kväll, skönt för en gångs skull..på lördagen gick jag på stan med karro, shoppade mej en t-shirt och en jacka, jag har gett mej själv shoppingförbud då jag på senaste tiden har shoppat för alltför många tusingar så jag måste lugna mej lite, men de e ju inte det lättaste när man e en shoppoholic...
På kvällen käka vi middag med richard å catarina sen begav jag mej till sofia larsson för att förfesta lite, karro kom också dit men hon ska ta det lite lugnt efter hennes lilla kollaps för 2 veckor sen. men hon är världens roligaste endå så hon behöver inte dricka egentligen..
efter singstar å buzz å en massa drinkar begav vi oss till bk och harrys, karro följde inte med in då hon fick ont i magen, sofia larsson hängde inte riktigt på mitt tempo så hon blev lite dålig efter att jag bjudit henne på nåra shots så hon begav sig hemmåt, tur att malin var där, vi härjade vidare, ordentligt...
Efter krogen var jag med om nått traumatiskt, jag stod helt själv å vänta på att robban skulle komma ut från krogen då jag står en bit ifrån en typ anabola snubbe, härr kommer samtalet, måste bara tillägga att jag absout inte stod ivägen för karln eller att det var trångt..
han- men flytta på dej din äckliga anorektiker
jag- anorektiker ?? nämen varför säger du så ?
han-flytta på dej då, gå hem och spy med dej din jääävla bulimiker
jag-men oj vad du var charmig
han-akta så jag inte skallar dig din äckliga slyna
jag-men oj, ja det skulle vara tuft av dej att ge dej på mej som inte gjort nått å bara stå här å framför allt ftersom du väger typ 100 panner mer än mej...
han-du, jag skulle inte tveka en sekund på att hugga en sån jävel som dej i levern
han-JAG SKA HUGGA DEJ I LEVERN.
sen stoppade karln ner handen i fickan, jag fick panik å sprang iväg och började gråta...förstår inte varför
han var så arg på mej, å anorektiker ? haha ja, han hade nog en lute dålig dag ?!
nu ere snart desperate..=D
hej svejs


Kommentarer
Postat av: Ampi

Usch, vilket psycho!!
Låter som du hade en kul kväll i övrigt, tur det! Värst vad systrana Larsson har lagt av sig, de brukar ju vara bra i gasen! :-)

Postat av: Anna

Nä men stackare! Usch va obehagligt! Fast jag tycker ändå du skötte dej snyggt, kan liksom höra dej säga "nä men varför säger du så?".

Grattis i efterskott kära du!

2008-05-07 @ 10:51:52
Postat av: Karrow

Vilket charmtroll Linköping bjöd dig på.
Härliga tider!

2008-05-08 @ 16:20:05
URL: http://karrowbarrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback