trysil

jahåpp då ska man till trysil endå i påsk nu då ! Jag trodde verkligen inte att det skulle bli nått då det blev en massa strul med stugan men nu e det tydligen fixat å jag kan hänga med. Roligt, det är ett jääävla liv i trysil varje påsk, typ hela norge åker dit å härjar!
Jag är inte nån skidfantast men är det fint väder och bra backar är det ju riktigt skönt, jag tänkte åka längd en dag också, det har jag inte gjort sen jag var liten men de e nog mysigt att åka lite på tur med lite varm choklad i väskan !

                                                                         
Har just kollat på top model och nu ska jag bege mej ner till tvättstugan och hämta tvätten och sen upp i förådet och leta efter mina skidkläder, kan ju va skönt att klippa åka i jeans. =D

Hej så länge

                                                                                                                                                     9 dagar kvar.....=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback