partyblogg ?

Satt och funderade precis vad jag har för sorts blogg, det är ju så många som har typ modebloggar eller fotobloggar eller skönhetsbloggar,,,vad har jag då ? en partyblogg i såfall !
Dom som har modebloggar brukar ju få hem presenter från olika företag som kläder, smink å grejjer som dom i sin tur gör lite reklam för i sin modeblogg.
Då borde det väl inte vara mer än rätt att typ smirnoff eller absolut skickar hem lite vodka eller dyligt till mig som jag och mina vänner kan förtära å sen visa bildbevis på (vilket jag redan iof. gör) hur kul det blir om man partar med just deras vodka. Vilken idé ! Jag ska nog skriva ett brev och lägga upp förslaget...

Igår efter jobbet så städade jag, det behövdes efter helgens mustaschfest, det låg hår överallt, som stora hårbollar, det såg lite otrevligt ut, men som sagt, nu e dom borta...

Idag e det redan torsdag å robbans födelsedag, grattis älskling !!!
Det händer nog inget specillt idag, börjar jobba sent idag, 12, så jag kan softa ordentligt här hemma nu på morgonen. Sen blir det jobb som sagt, sen blir det nog lite träning, sen blir det väl lite paketöppning ikväll antar ja.

Nähäpp nu ska jag göra lite nytta.,
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback