linkan i helgen

hej hopp !
Helgen tillberingades i linköping med fia, kom dit på lördags förmiddagen och tog då en liten sväng på stan och kolla lite affärer, janet höll sig i kragen och köpte inget vilket var bra eftersom jag försöker spara mina peningar !
På kvällen bar det av till karro där de var schlager/singstar förfest, jag tycker det är galet kul med singstar men tyvärr är jag riktigt jävla dålig och har aldrig vunnit en enda match, men va gör väl det, bara man har kul så.
Efter förfesten så tågade vi till stan och gick på BK/harrys, de va förta gången jag var där, bra ställe faktiskt, stort och rymmligt ! karro träffade ingen mindre än  björn borg i kön in, jag grämer mig lite att jag inte var i närheten och kunde få mej ett snack med karln, men men.
Igår var det en trött dag, kom hem vid 6 tiden, kvällen tillberingades i soffan kollandes på världens bästa program,
i en annan del av köping, jag verkligen älskar tobbe i köping, han är nog världens skönaste människa !
Här kommer ett litet tips, gå in på
www.youtube.com och sök på tobbe från köping och kolla på hans best of tobbe film, det är 6 min ren njutning det !!

Nu ska jag laga lite cornköttfärssås, sen bär det av hem till victor för att hjälpa till lite i hans nya lya.

hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback