hemkommen !

japp nu e jag hemma i västerås igen, kom hem från trysil för kanske 2 timmar sen och sitter nu i soffan och lyssnar på min nya favoritlåt :Muthafucka med per-arnez, grym låt !!!!!!
Helgen har vart helt ok, solen har skinit och det har vart party å skidåkning å lite så, jag har aldrig stött på ett värre liv än på after skin i trysil, det var fullt ös från 2 på eftermiddagen, å då menar jag verklugen fullt ös, jag har iallafall aldrig tidigare stått på bordet å dansat hysteriskt och sjungit allt vad man kan dyngrak kl. 14.00 tidigare..hahha
Nu e Jag  fruktansvärt glad över att det är ledigt imorgon med, så sönt att ha en extra dag att vila ut efter att man
har härjat i ett par dar...

Jaha bättre sent än aldrig då så säger jag :

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback