Å


Jaha då börjar dagen närma sig sitt slut, eller nja, inte riktigt än, har vart på jobbet som vanligt, det har väl vart som,,vanligt..
Tänk att vissa personer  kan irritera en så jävligt, som ett kliande, nästan varigt eksem.

Sim sagt, irriterande !

Efter jobbet gick jag hem å lagade lite fördelsedagsmiddag till älsklingen, qourn med thailändsk röd curry, å sen har jag köpt hans favorittårta som han ska smaska på sen...
Nu tänkte vi dra iväg till Å och dricka lite öl å vin för att fira lite, det e ju fredag i morgon ;)

Jag såg just på tv nån bella som tjänade miljoner på sin blogg och hade ett bar tusen läsare varje dag, känner att jag snart e där ! (Jag hoppas att dom som inte känner mej förstår min ironi som ofta dyker upp)

jaha nähä tror jag ska byta byxor tills Å !

skål på er

Kommentarer
Postat av: Karrow

de där eksemen ger mig rysningar, blä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback