....

Jaha då var det en sån här jävla söndag igen då, fasen vad trött jag e.
Gårdagskvällen tillberingades som sagt hemma hos linnéa med fia och johanna också, vi sjöng singstar för full hals och kollade bitvis på mellofestivalen, tycker det var synd att pirelli vann, jag höll på linda bengtzing.
På tal om dessa tjejjer så läste jag en lite artikel om just dessa två i afteonbladet eller om det var expressen i morse, MKT intressant läsning, jag vet inte vart det var men jag kopierade iallafall texten, här kommer den, som sagt, jävligt intressant !!:

Dramatik uppstod i green room efter att jurygrupperna lämnat sina röster.
Charlotte Perrrelli låg etta, Linda Bengtzing en bit efter.
Då beslöt sig Bengtzing för att gå över till konkurrentens bord.
- Jag kom fram och tog godis av Charlotte och sa: "Jag vill ha en tolva, det var mitt mål, kan jag få en av dig?" Hon sa: "Ja, det kan du få", berättar Linda Bengtzing.
När schlagerstjärnorna kramade om varandra fastnade Linda Bengtzing i konkurrentens nagelkedja - som gick av.
Under Expressen.se:s intervju hittar Linda Bengtzing kedjan under Charlotte Perrellis bord (som det sitter två tuggummin under...).
- Jag slog av kedjan, berättar Linda Bengtzing och fortsätter:
- Då blev hon ledsen. Då sa jag: Bli inte ledsen, det här betyder tur att jag slog av dig kedjan. Och så vann hon!
Linda Bengtzing beklagar samtidigt det inträffade:
- Det var synd också för den var jättefin.
Enligt Linda Bengtzing klarade sig Charlotte Perrellis nagel utan skador.
____________________________________________________________

Tycker ´själv att det var en jävla tur att charlottes nagel klarade sig utan skador !!!

Efter förfesten igår drog vi vidare till blue moon, där var det ett jäkla drag, som vanligt, det var rätt mkr dans å en jäkla massa ljugande från min sida, som vanligt, igår tävlade jag både i motocross och tämjde krokodiler.

Idag har mamma å pappa vart här å grattat robban å så har vi vart på stan å käkat lite å så, nu e jag jäkligt seg och ligger å väntar på att fia ska komma så ska vi kolla på yrrol !

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Karrow

det e så kul att ljuga. jag ljög för mina klasskompisar i trean på gymnasiet att jag o viktor, min bulgariska kompis var halvsyskon. de gick på det, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback