..

Hittade en bild på ett vidunder just som tydligen är en hund, skulle jag ha en¨så ful hund skulle jag stanna bilen på nån öde plats och släppa ut saten, e man så ful så kan man fan knappt va snäll...

Nä tacka vet jag min lilla rambo, nu ska ni få se på nått gulligt !
image104
Mmm de va lite skillnad i gullighet va ??

Idag efter jobbet gick jag till friskis å träna, körde ett baspass, skönt att röra på sig ordentligt,
jag satsar på att ha stans bästa kondis snart !
Nu har jag just sjungit singstar med mej själv, robban fick det i present i helgen på ferren, jag måste
säga att jag nog aldrig har hört nån sämre sångerska än jag själv, fyyy fan vad det låter när man tar på
uppspelning och lyssnar på vad man just har sjungit, dom sämsta i idol e fan stjärnor jämfört med mig,
iof. vet jag ju om att jag e såhär dålig så jag e kanske inte riktigt lika dålig som dom i idol ?!!

Nu ska jag kolla på grannfejden, folk e inte kloka, man kanske rent av ska anmäla vårt lilla trapphus dit
efter securitas incedenten i helgen ?! Jag är redo att ställa upp med tanke på att den lilla påringningen kosta 1000 jävla spänn, eller laxar, eller braxar, eller gösar eller vad man nu vill säga !

På återseende

Kommentarer
Postat av: sofia

Men singstaret va ju till både robban och dig ju jansan!

å du... 1000 kr? Fiii fan

2008-03-11 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback