sommarfest

I lördags hade min salong AQVA våran årliga sommarfest, det var ju första gången för mig, så det var lixom dags att kvala in i gänget. Det blev en sjukt rolig och som vanligt galen kväll, vi började hos tiina kl. 5, temat för kvällen var drinkar, tiina hade gjort en drink för varje person som skulle spegla våran personlighet, eftersom vi är 11 personer så blev det en fin start, jag var en mintuu-shot, med beskrivningen, en ny frisk fläckt i gänget som smakar lite laktris och lite mint (förklaringen med de är att jag varvar klädstilar gaska mkt, ofta e jag rockig och andra dagar har jag blommiga klänningar) =D
Sen bada vi bubbelpool, riktigt skönt, sen drog vi till pluto där span hade en vip.kväll så vi blev bjudna på mat och dricka å så, efter de tog vi nåra glas vin å dansa lite inne på salongen. sen gick vi på bmb, dansa som aldrig förr, jag fick ont i fötterna så jag å mirre gick hem till mig för att jag skulle byta skor, hemma hos oss satt killarna på terassen å förfesta så vi drog med dom med å sen skulle vi till blue moon igen, vi tog hissen, 6 personer, problemet var bara att hissen högst tar 3 personer, så vi fastna, hahaha jag har nog aldrig skrattat så mkt, där stog vi 6 fulla puckon i en liten trång hiss, vi ringde lite på larmsignalen men ingen kom, efter ettag hitta vi ett journummer som vi ringde, han skulle försöka komma, men de kunde ta ettag, efter ettag fick grabbarna upp dörren så vi blev fria så vi kunde klättra ut genom det lilla ålet som då var eftersom vi stod mellan 2 våningsplan, det är lite obehagligt att tänka på vad som hade hänt och hissen hade börjat åka medans vi klättra ut..
Gick till bmb igen, efter det så begav victor, jag å martin ut på bus, det hände en rad sjuka grejjer men de e så svårt att förklara grejjerna så att det blir roligt här, men bla. rökte vi krokofanter, muta en polis med 10.000:- för att få stoppa ner en cheeseburgare i hans kalsonger, victor prutta en kille i ansiktet (det var det roligaste), jag jagade v-år största pundare på cykel (jag sprang), martin hoppade bock över en 2 meter hög skylt (2 m hög på riktigt) det var det sjukaste jag sett...
Ja ja de var några av kvällens händelser, här kommer lite bilder....


Liljan å tiina

jag å mirre i taxin

Innan maten på pluto

Middag på taktrassen


Mirre å jenna

maria å ja

sussanne dansar på salongen

Jenna å jag (lägg märke till karln som skymtar fram precis bakom mellan oss)

Fast i hissen (se den skräckblandade förtjusningen i mina ögon)

Tyvärr är de några kort som är riktigt fina jag skulle vilja lägga upp men som jag inte får in på datan från telefonen, jag ska jobba på de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback