sjukt..

Igår kväll runt 22-tiden så beslöt jag å robban oss för att ge oss ut på en cykeltur i kvällsvärmen, tog först en tur till sofia med lite punchrullar, parkade cyklarna utanför (rambo sitter i cyckelkorgen på sin filt när vi e ute å drar, under filten hade jag en tröjja ifall det skulle bli kallt, en ny tröjja, den syntes inte alls då den låg nertryckt under rambos håriga hundfilt, jag lämnade grejjerna i korgen för jag trodde verkligen inte att filten skulle ha sådan dragningskraft, även rambos koppel låg kvar i korgen. När vi kom ner från sofia efter ca 15 min var filen, tröjjan och kopplet borta, faaan vad arg jag blev, inte för att sakerna har sånt värde men bara själva grejjen, och det var faktiskt rambos favvofilt och en ny tröjja, skulle jag sett den som stal de skulle jag fan cyklat över den....idiot!!!!!

Nu ska jag till jobbet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback