njoy

Kom just hem från jobbet å sitter nu här i soffan å har just ätit två mackor med kalkon, keso gurka å pepparmix, satan va fint, strax ska jag gå till njoy och träna, jag köpte ju träningskort för 2 veckor sen, har tränat en gång sen dess, nu måste jag sätta fart så jag får nån kondis nån gång ifall jag måste springa från nåra banditer, eller poliser,,kan va bra med kondis i vilket fall som helst, ska träna med fia, hon är en hejjare på att träna, jag är inte lika erfaren som hon, sist vi var där skulle hon lära mej att ligga på rygg med benen i marken å göra situps, de gick åt helvete, på någotvis tappade jag fotfästet å körde upp benen så jag lixom låg å sprattla på den där bollen och fick panik, man skulle väl kunna göra en liknelse med en skalbagge som ligger på rygg å sprattlar med benen, fia var en hejjare på det där, jag får väl träna lite till...

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback