möhippa!

Igår vid 12 snåret begav jag mog mot bro för att möta upp ett litet gäng å sen gå och överraska jessica med en möhippa, det lyckades, hon blev verkligen överraskad där hon satt i soffan, kul att hon inte hade anat nått.
Sen spöka vi ut henne, det blev vita leggings, en vit spetsgardin som kjol, en vit kråsskjorta, ormskor, vingar å tiara.
Rund 3 begav i oss mot sveavägen där jessica fick spela in en egen låt i studio, de blev att älska dej eller va den heter av sherley clamp...de gick riktigt bra, vi andra köra..
Sen åkte vi till gröna lund där vi körde 5-kamp, tina vann, hon är en jävel på spel, spelar ingen roll vad de e för nått, jag tycker hon ska börja spela nått, typ poker, hon skulle bli rik som krösus sork..
Efter 5-kampen käka vi middag, jag åt en förträfligt god fisk och skaldjursgryta..sen körde vi vanliga berg å dal banan och kvasten (den nya berg å dal banan som kom förra året) den e lite mesig men den vanliga kittlar ju dödsskönt i kistan..
Sen ville vi gå spökhuset men till våran stora besvikelse så hade det stängt för kvällen, kanske va lika bra, jag e alltid så rädd att ja ska få en infarkt där inne.
Sen åkte jag hem till västerås med 23.37 tåget, det blev en lång resa där jag satt å var partysugen och drack vin för mej själv när alla andra försökte sova, jag ringde några samtal iaf. men jag tror inte mina medmassagerare uppskattade det förutom 2 fjårtisar som tyckte jag var jätte rolig, jag vet inte om dom inte kommit ett fyllo så nära någon gång förut?
Väl framme hade robban haft fest så hela gänget var på blue moon så jag stega dit, mötte upp massa jobbarkompisar å härja loss 1½ timme som var kvar av kvällen, hade riktigt roligt, sen hade vi en liten efterfest här, de va jag, emelie, fabian, robban å nille, fan vad onödigt det e att fortsätta dricka efter krogen alltså, man blir bara så dålig dan efter..eller ännu sämre kanske man ska säga..
Nu sitter jag iallafall här i soffan och känner mig lite hjälplös, de e saker överallt å det skulle verkligen behöva städas men näe, jag orkar bara inte..får ta det sen. Jag ska lägga upp en massa bilder sen med, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback