filmkväll

åh vad jag e uttråkad, ligger hemma å känner mig trött å lite krasslig och kollar lite halvt på tv å läser en massa bloggar, igår berättade sofia att en viss martin och hon hade pratat om linda rosings blogg, så hade han sagt;
-ja tom, janets blogg e ju bättre...
Vadååå till och med ?? jag förstår inte vad han menar...jag som är så rolig..
ikväll har jag kollat på 2 filmer, eller 1½ iaf. först kolla jag på wild child, en sann berättelse om en flicka som hela sitt liv vart bunden i ett låst rum och blivit misshandlad extremt av sin pappa, flickan blir sen fri och man få följa hennes lic och utveckling i frihet, en bra film, tankarna förde en till josef fritzl historien, inte så konstigt kanske ?
efter den kolla jag på harry potter den sista som e släppt på dvd, men jag stängde av efter nån timme, jag trodde jag skulle gilla det men de blev lite mkt efter ettag...
Nu börjar ace ventura på 6.an, jim carrey e en av mina favoriter..gotta go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback