..,.,

i fredags efter jobbet begav jag mig mot bro för att gratta anna som tog sjuksyrreexamen, det blev grillning och sjukt mkt desserter, å en massa vin såklart, jag som älskar vin blev såklart i gasen och som vanligt odrägligast av alla, nån ska väl va det me, efter det kom tina förbi och vi begav oss till alexandra, väl där träffade vi kiesbye å pettson å co och det blev en dum vadslagning om att grabbarna inte skulle kunna supa mej under bordet, å ja, kaxig som jag e så satte jag såklart emot, ja jag stupade väl inte men de va nog inte långt därifrån, haha, kul hade vi allafall, åkte hem runt 1-2 kanske, hade just lagt mig när min kära kusin andreas ringer och meddelar att han ligger i skogen på stigen och vill att jag ska komma dit för att han ville visa en kopp han hade hittat som ´han gömde där för 4 år sedan, han va eld och lågor över den där koppen, det lät ju kul tyckte jag och klädde på mig igen och sprang i en jäkla fart ut i mörkret för att leta efter honom, de va nog utr att jag sprungit på den där stigen typ 1 miljard gånger, annars hade det nog gått åt helvete, väl framme hittar jag andreas å joel liggandes å fnittra, kvällen avslutades i lillstugan sen drog jag hem å sov, igen..
Lördagen var lite tung, gjorde naglar på min andra kusin fanny, sen begav jag mej mot västerås, väl hemma så hade robban och victor blivit klara med altanen, den blev super fin, jag plantera lite blommor å gjorde det jätte fint så då var vi ju såklart tvugna att dra ihop en altanfest, ingen av våra vänner kom, så det blev jag, victor å robban, haha det känndes ju lite ensamt så jag beslöt mej för att skicka ett sms till en kille jag träffat på krign en gång som jag hade för mig var rolig, jag hade honom inlagd som krokodil på telefonen (?) han satt hemma själv å drack öl så han var inte sen att komma, sen såg vi att grannarna 2 våningar ovaför oss hade fest så vi gick å fråga om dom skulle komma, så dom kom allihopa, så ja det blev en jäklans terassfest med bara helt okända människor som vi inte ens visste vad dom hette, å satan vad kul vi hade!!!
Kvällen avslutades på blue moon, önskar jag hade tagit kort under kvällen, det här var nog den sjukaste och en av dom roligaste kvällarna jag vart med om...
idag har vi vart på björnö och badat, krokodilkillen hängde på idag med, skön kille, nu e jag hungrig, de lir nog lite spicy hot idag, mm mm mm...   


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Postat av: Soha

Hoppas du får en härlig dag :)

2008-06-01 @ 17:58:23
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: lisa

Ha en underbar kväll! :)

2008-06-01 @ 17:58:56
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback