ännu ett inferno..

I fredags efter jobbet drog vi ner till hamnen ett par stycken, det var ju vattendraget och även rix-fm festival, men de va så sjukt mkt folk så vi satte oss en bit bort å drack lit vin, men satan va kallt det var så det blev inte så långvarigt, begav oss hem till oss i stället, vi var inte så många men satan vilket party det blev, ännu ett inferno, kvällen slutade runt 5 halv 6 på morgonen, alla var i fin form, framförallt robban, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, en bild säger mer än 1000 ord känns det som, här kommer lite bilder...


burr....

Här barakade det lös, martin,jag å mirre

älsklingen å jag

Robban rocka loss ordentligt


Att hitta lite peruker å grejjer på fyllan är superkul...



Min absoluta favoritbild, alla katergorier..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback