6:e juni

Här kommer en liten uppdatering från den senaste tiden då eftersom bloggen inte funkat.
I torsdags åkte vi ner till linköping, åkte av cabbat hela vägen, ganska jobbigt då man blev torr i ögonen hela tiden å dom sista typ 10 milen var jag tvungen att ligga nerhasad i sätet och blunda, det e inte alltid kul att glassa lixom.
Den 6.e juni hade mina underbara svärpäron sin årliga nationaldagsfest, det var trevligt, hade tänkt mig att ta det lugnt och typ vara nykter, så blev inte fallet (såklart) men var endå isäng runt 2 tiden så det var endå bra.
Mina vänner sofia och karro kom också, det första karro sa när hon kom var;
-nemen janet, vilken fin rullstol du har.
Jag hade då inte märkt det, men det var förfärligt kul, speciellt efter ett par glas dagens,,här e lite bilder från linkan..
puss!

caben av..


jag steker i poolen

Rambo myste i skuggan

Jag i rullstolen (en strandstol med en bricka mot)  =D

karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback