saaaatan!!!

ok nu är jag så sinnessjukt förbannad att jag överväger att antingen kasta en molotov cocktail rakt över gården in till nån granne eller kanske skita i en påse och kasta det på nån neranför på gatan, faaaaaaaan, varför jag e så arg? jo här har jag suttit och skrivit å skrivit å skrivit ett långt jääävla inlägg för att underhålla dej här i bloggen sen ska jag, smart som jag e, kopiera texten genom att trcka på ctrl c för att inte den skulle försvinna när jag sparade min långa jävla inlägg, å vad händer ? jo janet trcker fel och texten försvinner. Du kanske fattar hur arg jag är ?
Ja så nu tänker jag inte anstränga mej lika mkt igen, å absolut inte anstränga mej för att vara rolig, så rolig aom jag var i det inlägget jag skrev, ja där missa du nått, fan vad rolig jag var där, men nej du, inte igen...

Helgen har iallafall varit bra, i fredags var jag å fikade med lotta i hennes salong ås en gick jag till fia en sväng.
I lördags lagade jag janssons frestelse på dagen, SATAN vilken janssons det blev, jag har nog aldrig sett någon finare iallafall, å god var den också. Det var alltså knytis julbord på kvällen hos malin, riktigt trevligt, åkte till blue moon på kvällskvisten, där var det drag som vanligt, i går söndag var det en riktig slappardag förutom att vi på kvällen gjorde det vår nya tradition är, gå på resturang med kompisarna, igår var det jag, robban, victor, martin, mirre å johan, den här gången var vi på tusen och en natt, förra gången var vi på china, efter det gick vi hem till oss och kolla på "morgan pålsson, världsreportern" några av oss hade sett den för men den är väl värd att se igen, hahaha, har du inte sett den måste du nästan se den alltså...



Nu ska jag kila å laga lite mat...ja det blev ett inlägg endå, iof. inte lika roligt men endå..fan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback