saaaaankta luuuuciaaa!

13 dec, jag har sagt det förr och jag säger det igen,SATAN vad tiden går fort!
Idag skall det göras 2 st janssons frestelser, ska på knytis julbord idag och jorå, jag ska stå för janssons, det ska bli intressant, jag har aldrig gjort någon jansson innan så det kan bli lite hur som, men den blir nog bra, jag brukar laga god mat faktiskt, jag överdriver alltid med allt, speciellt allt onyttigt, typ dubbelt så mkt smör å grädde, å visst blir det godare alltid,, jorå!
Klockan 16 idag ska vi gå till stadshuset och kolla på ett luciatåg, ska bli väldigt mysigt faktiskt, tror inte jag har sett ett luciatåg på riktigt sen i gymnasiet, det luciatåget blev dock lite av ett fiasko då min klasskompisar var dyngrak och förde ett jävla liv hela luciatåget och avslutade med att sparka rektorn på smalbenet, hon fick en liten varrning för det...

Igår köpte jag min sista julklapp, skönt att ha det klart men jag gillar att handla julklappar så jag skulle faktiskt inte ha nått emot att köpa nåra till men nu får det räcka..

Nu ska jag ta en dusch sen blir det ingridientsinhandling sen börjar det, ikväll ere party, kul!

// Järnet

Kommentarer
Postat av: soffan

3 nya inlägg sen sist... I'm happy. Underhållande janet, verkligen!



Ikväll blire party och jag hoppas du laddat kameran ordentligt! Vem va de som va full å sparka rektorn på smalbenet? Den historien har ja inte hört... =)



Ses om ett par timmar.

2008-12-13 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback