ojojoj

Då var man igång igen då, sitter här med en redbull/vodka och tänkte i morse att jag aldrig mer skulle dricka alkohol efter en lite vildare kväll igår än väntat.. med en hysteriskt partysugen pojkvänn med tillhörande kompisar e det svårt att stå emot, så ja, då sitter man här, iof. än så länge i myskläder och osminkad men det kan nog bli ändring på de me!
Igår kväll var fabian och emelie här på middag, jag bjöd på min special quorngryta och lite blåbär å hallon med vit choklad oh glass till efterrätt, de va populärt, jag älskar att bjuda på mat, jag blir lite som bree van der kamp eller vad hon nu heter då...efter det blev det spel och sen singstar å sen avslutade vi på tabazco, men som sagt, kvällen blev lite blötare än väntat...jaha nä nu kanske man skulle ta tag i sig själv, på återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback