hakooona matata!

jorå jag håller på att tvättar mina vänner, jäklar vad jag tvättar, å lagar mat, å donar här hemma, jag är så effektiv ibland, ibland e jag så fruktansvärt passiv men jodå nu har jag full rulle här, idag har det vart något av en tröttdag, satt å kolla på titanic igårkväll å kunde inte sluta titta innan den var slut så det blev senare än vanligt sen gick jag till jobbet tidigare än vanligt idag för att få håret färgat, nu e det rött å fint igen, hade blitt lite dassigt, jag saknar mitt långa hår, ska sätta i det direkt efter thailandet hade jag tänkt. så får det bli.

Nu ska jag ta å fortsätta här, hej sålänge
(de här blev ett tråkigt inlägg, jag bjuder på en bild)



bästis 1,2,3 !

Kommentarer
Postat av: sofia

pretty girls.. inte kan de väl säga nej till oss på kanal 5? Hoj hoj

2008-12-17 @ 22:58:16
Postat av: anna

Vadå tvättar dina vänner? Varför tvättar du dina vänner? Vem är tvättar?

2009-01-06 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback