goo jäävla jul på er!

dan före dan före dopparedan, guuud vad skönt det känns, en dag kvar att jobba sen e det julafton å massa kul sen thaiiiiland, kan det bli bättre?
I helgen har vi haft julfest med jobbet, körde knytisjulbord med våra respektive i salongen, sen julklappsbytes lek, jag fick salt å pappar kar som såg ut som hundar å robban fick suduko-toapapper, sen gickvi på pluto som kvällen till ära hade en "yes we can" fest, festen var från 27 år å uppåt men eftersom vi var inbjudna med salongen så gick de bra fast vi bara e barn, jag ka säga att vi sänkte snittåldern radikalt, hade inte vi hart där hade snittåldern nog legat på 45 typ, helt ärligt, haha fast vi hade skit kul iaf. dansade så in i helsike..
Ikväll ska jag fixa här hemma med nödvändiga grejjer inför kvällen, städa, packa å sånt, imorgon ska vi ha uppesittarkväll här så då måste det va lite fint så man slipper skämmas..
Ja om vi inte hörs innan dess så säger jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa jag vill åxå ses, men du ska ju till thailand you bastard! Jag e ledig fram till den 7e januari, sen e d ju examensfest den 17 om ni kunde komma då, sen börjar jag jobba den 19e men nångång snart måååste vi lyckas klämma in en dejt! Hoppas du får en fantastisk jul å hälsa mannen o min favvohund! PÖÖÖÖSS

Postat av: klara & Andrea

Hej

Vad fin du var på bilderna,

Kram

2009-01-05 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback