bönderna

Förra året vid den här tiden när jag satt och kollade på bonde söker fru kände jag lycka, glädje och spänning, då framför allt av att följa fredrik och lena som var och är mina idoler, idag känner jag bara hat, hat i olika grader, främst för
magnus som jag tror måste vara psykopat på något sätt, han är iallafall fruktansvärt irriterande

Han är nog iallafall lätt efterbliven, sen har vi tjejbonden som blundar HELA tiden när hon pratar, vilket också är mkt irriterande, bögbondarna tycker jag är roligast, jag tycker han skall välja den mörkhåriga killen, wille känns lite väl fjollig för honom tycker jag..
Gubbens tjejjer har jag inte fått så mkt grepp om, bara att den ena med fula tänder måste ¨på nått vis vara en häxa..
Jaha nu ligger dom på höskullen här ser jag, oj kel är de också, wille håller på att lägga in en stöt ser jag..
Detta måste följas, men glöm inte, HATA magnus!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Måste bara kommentera din fina tolkning av en bonde i plural - "bondarna".. tänkte bara informera att det heter bönderna =) Man har inte en svenskalärare till mor i onödan =)

2008-12-14 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback