vad gör killar på toaletten egentligen?

Är någonting jag verkligen har fnderat över, alla karlar i min närhet kan bajsa så oerhört länge, när man var liten och pappa var på toaletten visste man att man var tvungen att hålla sig ettag alternativt att nyttja den andra toaletten, lika så med store bror, det tog lång tid och luktade ordentligt efter besöket, så var det inte alls med mamma eller mina tjejkompisar. Idag när man bor med sambo och bara har en toalett så vet man vad som gäller, antingen får man göra ett hetsbesök innan om han redan är nödig eller så får man hålla sig, men vad gör dom där inne ?? Robban säger att dom bajsar, men man kan väl inte bajsa oavbrutet i 20 min ?? det kommer väl en korvis eller två men sen då ? eller e det så jävla trögt att det tar 10 min per korv att komma ut ? Eller bajsar man i 2 min å sen bara sitter å myser med en tidning i stanken ?  Det kanske  bara är jag som fått för mig att det bara är killar som tar tid på sig ? andra tjejjer kanske också gör det ? jag måste vara en rekorbajjare isåfall! Vad tror ni ?

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback